הפרויקטים שלי

הבית שברחוב האלה

הבית שלי
ראיתי אותו לראשונה כשהוא מוגף וסגור, אך מיד הבנתי שזהו נכס שתוכנן באהבה. חמישה מפלסים, חצי קומה ביניהם, מרתף מואר, חלל מגורים רחב, מפלס ילדים עם חלון לעצי אורן וותיקים, מפלס הורים עם מרפסת שמש מזרחית, מפלס סוויטה עם מרפסת שמש מערבית. מגרש גדול הגבוה בגבעה, מוקף בצמחיה בוגרת וגובל בגינת בר ציבורית.

הדירה, פרק ב' בחיים

אקסטרים מייקאובר בדירה בראשל"צ

אנו חגים סביב גלגל החיים, ולעיתים יש בית אחד שמלווה אותנו עשרות שנים. משנות ההורות והזוגיות ועד לנקודה בה פגשתי את ורדה. נפגשנו בדירת ארבעה חדרים ותיקה, קומה שנייה, מסדרון עם חדרי שינה לילדים מימין לכניסה, מטבח מרווח מול הכניסה, וסלון וחדר הורים משמאל.

לא סטנדרטית בנהריה

דירת קבלן בהתאמה אישית

לאחר חיים שלמים והרבה זיכרונות, נתקבלה ההחלטה לעבור דירה, מדירת גן הנושאת את הDNA המשפחתי, לדירה חדשה בבנייה בקומה השישית, פחות קרובה לים, אך בניין חדש ונוח והאפשרות לעשות RESET לחפצים ובכלל.

מרכז מורשת ליהדות מרוקו

פרויקט גמר

גבי, המנחה שלי לאדריכלות ולפרויקט הגמר, נכנסה לכיתה, עם מבט ממתיק סוד. הנושא שלכם לעבודת הגמר הוא….. מרכז מורשת ליהדות מרוקו.

חדר רחצה לבנות בלבד

חידוש חדר רחצה משפחתי

בבית כפרי מקסים ונעים, מפלס הבנות כולל שלושה חדרי שינה, סלון משותף וחדר רחצה שמשמש רק אות
חדר המקלחת, עבר מתיחת פנים מהיסוד – צנרת, חיפויים, ריהוט וצביעה בגווני חול נעימים.

מסביב לבריכה

פיתוח חוץ בבית פרטי בשרון

הגעתי לענת ואריה המקסימים, כשהם מותשים בסופו של שיפוץ הבית, ללא הנחות וללא רחמים. גם בחוץ, יש כבר בריכה, אוטוטו תתמלא במים, ורק נותר לסדר את מה שמסביב ודרכי הגישה מהשער. אני לעומת זאת, הגעתי פרש לגמרי, מוכנה ומזומנה לפרויקט גינה, עם בעלי מקצוע חדשים לבחירה, חומרים, צמחייה, החלטות וכולי.

סוויטת רחצה

מהפך בחלל הרחצה

מה יש בחדר הרחצה שמצליח לרגש אותנו?
חלל פונקציונלי לחלוטין, אתו אנו מטפחים יחסים אינטימיים. בין קירותיו אנו משילים את כל השכבות, ונשארים עצמנו, חלל העומד לרשותנו.

שיפוץ לב הבית

בית דו משפחתי בישוב כפרי

תחושת הרווחה שלנו מהבית אינה בהכרח תלויה בגודלו, אלא בתחושת הרווחה וניצול נכון של השטח הנתון.
בבית דו משפחתי זה, תוכנן שטח נטול גג בלב הבית, כלוא בינו לבין קיר השכן. מה שנקרא "פטיו", אלא שקירותיו סגורים ובנויים ולכן שימש כחצר משק – כביסה, איחסון, ועם השנים הוקם גג מעליו.